donderdag 6 mei 2010

6 mei 15 km omgeving Oirschot

Gegrilde halve haan met frite en beetje groente.

Camping Morgenrood Scheibaan 15

Ga mij toch een beetje druk maken om de vitamine situatie. Ik eet wel erg weinig groente.
Brabant op zijn best!!!
Ik wacht op de bus want Den Bosch blijkt de enige plaats met een KPNwinkel voor mijn problematische telefoon. De bus zou om 8.56 komen. Na 15 minutrn nog geen bus. Een buurtbusje komt eraan ''sorry geen dienst'' staat erop. Hij stopt, ik kijk verbaast??? Stap in! Zegt de oudere man. Maar het bordje dan. Weet ik officieel ben ik nog niet begonnen, maar ik zag je staan. Was iedereen maar zo. Voor de rest een frustratiedag gehad. Ik wil de details gauw vergeten maar om 14.00 was mijn telefoon eindelijk gereed. Ik stond in Den Bosch oost en moest nog in Vught geraken. Er waren momenten dat ik dacht, ik gooi die telefoon voor de trein. Maar hij werkt nu zullen de trouwe blogbezoekers wel gemerkt hebben. Alle verslagen van de afgelopen dagen staan er nu op! Om 15.15 begonnen in Vught en 3 a 4 uur stug doorgelopen. Ik wilde nog wat tijd goed maken want ik wil op tijd in Sittard zijn voor een wandeldag met mijn wandelgroepgenoten. Dat wordt een harde dobber om dat nog in te lopen. Door het geforceerde tempo heb ik niet van het landschap kunnen genieten. Ik ben niet van plan om dit te vaak te doen. Het voelt niet goed voor mijn lichaam ga maar eens pitten

Geen opmerkingen:

Een reactie posten