zaterdag 22 mei 2010

21 mei Bouillon rustdag

Escaloppe de chef gratiné

Één van de redenen dat ik in Bouillon aan wilde komen was omdat ik daar een rustdag gepland had. Bouillon is erg touristisch met een goede VVV dus ik hoop daar info over het Franse stuk van de reis te krijgen. Ik dacht lekker uit te slapen maar om half acht was ik al weer klaar wakker. Opgestaan, getoiletteerd toen mijn was in de week gezet, onder sms ondersteuning van Nanda. Voor het ontbijt eerst yoga gedaan, alle oefeningen. Daarna aan het wassen geslagen, tegen half 12 hing alles aan de lijn. Jammer dat er geen wasmachine in de kamping was (die combinatie hebben ze in Belgie nog niet uitgevonden) dus een paar dingen maar niet gedaan. Mijn fleecevest. Wat een heerlijk ding vooral in de koude en natte dagen. Ik gebruik hem als hoofdkussen trek hem meteen aan als ik uit mijn slaapzak kom. Regenbuien, zweet, stof alles zit erin maar hij blijft warm. Je kan er nu soep van koken. Even wachten op een wasmachine dan was ik hem. S'middags de stad in petje voor de zon (was gisteren redelijk aangebakken het weer wordt steeds beter) een kilo aan kaarten naar Holland teruggestuurd. Alleen jammer, geen gegevens over mijn route in Frankrijk. Mijn gedachte is om de GR 14 te lopen in Frankrijk dan sjouw ik geen kilo aan kaarten meer mee. Niet te krijgen shuuut. Maar een route naar Sedan meegenomen dat is het enige wat te krijgen was buiten Belgie, Sedan is een grote plaats ik verwacht daar wel de GR 14 te kunnen kopen. Tegen 6'en terug naar de kamping daar in gesprek geraakt met een Hollands stel eind 20 Warde en Thijs. Het onderwerp reincarnatie Therapie werd aangesneden, Warde zei dat ze bij een medium ooit eens over een vorig leven verteld is. Ik kon het niet laten beetje doorgevraagd en we zaten al halverwege een sessie. Later op de avond met z'n 3'n uit eten, was gezellig at ik eens niet alleen. Ook even Nanda gebeld fijn om haar weer te horen. Mijn benen zijn ook uitgerust ze voelen goed aan morgen naar Sedan

Geen opmerkingen:

Een reactie posten