donderdag 6 mei 2010

5 mei Cromvoirt rustdag

Domino pizza (eigen ontwerp) met cola

Vanmorgen mezelf gigantisch lekker verslapen 9.30 toen ik op mijn horloge keek. Ontbijt bij elkaar gescharreld en terug naar Dordrecht de sleutel overdracht aan de nieuwe huurders van mijn huis valt toevallig op mijn rustdag. Fijn dat ik de dag ervoor al gewassen had. Ik heb slecht geslapen en mij dus verslapen omdat de nacht erg koud was. Mijn donzen slaapzak was niet warm genoeg tot mijn grote verbazing ik moest mijn thermisch ondergoed aantrekken. De nieuwe huurders zijn 4 Kroaten. Ze waren zelf niet aanwezig maar wel de vrouw van het bedrijf die voor hun mijn huis huurt. Met haar over de huurders gepraat gaf een goed gevoel ik ga nu mijn huis loslaten. Blijft mijn telefoon over er is nog alijd iets mis met het overzenden van deze aantekeningen. Vandaag was de KPN winkel dicht, 5 mei he? Wel een beetje balen want ik heb morgen een lange dag voor de boeg en Vught is de enige plaats met een mogelijke KPN winkel. Die onwillige electronica wat moet ik ermee?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten