zaterdag 22 mei 2010

22 mei Sedan 20 km Camping Municipal

Couscous de boeuf (en was erg lekker MET veel groenten)

9 uur afscheid van Warde en Thijs, leuk stel Warde gaf mij mandarijntjes mee. Op naar Sedan, toen ik de wandelkaart bij de VVV kreeg dacht ik, ik weet het niet, maar de route zou aangegevan zijn. Mooi niet dus ik heb me weer lopen verdwalen, balen! Ik dacht tussen 2 en 3 aan te komen in Sedan het werd half 5! Ik was bang dat de VVV en winkels dicht zouden zijn na 5'en dus ik heb flink door gestiefeld. Morgen zondag als ik geen spullen krijg zit ik hier de zondag vast en daar heb ik geen zin in. Twee keer volslagen de richting kwijt geraakt de eerste keer wist ik maar één nog te doen op kompas ZW gaan lopen dwars door het bos. Dat werkte ik kwam toevallig (?) weer op de route uit. De 2e keer weer vast, toen kwam een Nordic randoneerster aan die mij kon helpen (ik zal nooit meer slecht over ze spreken). Nu heb ik het wel geleerd! Ik ga nooit meer een bostrace lopen wat ongemarkeerd is en waarvan de kaart slecht is. Gelukkig waren de VVV en winkels na 5'n nog open. Maar daar hield het ook op, pas de livre GR 14! Zwaar balen zit ik weer aan kaarten vast. Kreeg nog een sms van Nanda dat de GR 14 ook niet mijn geplande route loopt dus weer kaarten voor de volgende 400 km naar Vezelay. Ik ga de kamping municipal maar eens opzoeken.

3 opmerkingen:

  1. Beste Donald,

    Hier mijn eerste reaktie, met behulp van mijn dochter, op je blog! Ik volg je geregeld en merk dat je, nog steeds in gedachte bij je collega's bent. Succes met de eerste kilometers in Frankrijk!

    Piet (gasteam)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Donald, ik volg je... moest erg lachen om het militaire stukje. Je slaat je er goed doorheen. Zou er niet aan moeten denken om te voet naar de Pyreneeen te vertrekken. Laat mij dat bespaard blijven als ik dit zo lees. Fleecetruien, die sla ik dan zeker in :)Goede reis!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Loop in gedachten met je mee,
    Liefs Antoinet

    BeantwoordenVerwijderen