maandag 10 mei 2010

10 mei camping Vijverbroek Rustdag

Pannekoek met spek, rozijnen en appel. Effe wat lichts :-)

Vandaag lekker gerelaxt. Was in het begin een beetje vreemd om niks te moeten. Na al die weken van koortsachtige voorbereidingsactiviteiten Opgestaan met yoga oefeningen en daarna ontbijt bij elkaar gescharreld en toen, wat een luxe!, een boek gepakt en uurtje in de zon gelezen met een kopje thee. Maakt het leven een stuk makkelijker als de zon schijnt, tent echt droog, ook mijn rugzak. Het wordt kamperen ipv kRamperen. Toch nog wat gedaan, een handwasje. Ik ben zo blij met mijn, in India gekochte, blauwe tantra-Tshirt. Alleen als ik het was zijn zelfs mijn nagelriemen blauw! Jezus wat geeft dat ding af! Dus voorlopig ben ik veroordeeld tot de handwas. En ook het riempje aan mijn kompas genaaid het hangt nu heel stoer op mijn heup :-) nog een kleine drie dagen lopen en dan ben ik Holland al weer uit. Gaat best wel snel. Morgen zie ik mijn wandelgroep, zij duwen mij de grens over! Daarna ben ik echt op mezelf tot begin juli. Henk en Monique komen dan een paar dagen langs. Goh wat dat lijkt ver weg. Deze rustdag was goed, ik wil morgen weer lopen. Met kundig afsnijden 25 km moet te doen zijn. Ga proberen een beetje op tijd in Sittard te zijn, ik moet op topografische kaarten jacht voor de route in Belgie.

1 opmerking: