donderdag 27 mei 2010

27 mei Givry en Aragonne ca 25 km kamping

Menu du jour Quiche et le Poulet avec son legume et le fromage (ook weer eens lekker na zo'n 3 dagen magnetron eten)

Intermezzo, via Nanda heb ik begrepen dat er berichten op mijn blog staan, die ik nog niet heb gelezen. Nanda heeft ze voorgelezen hartstikke leuk ga vooral door het motiveert mij ontzettend, ik kan niet iedereen bedanken. Maar 2 personen wil ik toch even wat terug zeggen. Ten eerste Piet (de kaasboer) via zijn dochter Sanne. Piet leuk dat je af en toe meeloopt, ondanks de Franse kasen mis af en toe toch wel jou kasen en de honing-dille mosterd. Marianne ook jij bedankt voor je reacties, ik hoor de ervaringen van je boek het Boodschappenmeisje er tussendoor fleecetruien :-)

De eenzame kamping in Futeau verlaten, met een beetje spijt. De verblijfsruimte kaal met alleen maar een grote tafel en 2 banken aan weerskanten, het had wat. Het voelde als een soort retraitre er was rust. Een onverwacht goede plaats voor een rustdag uiteindelijk. Eenmaal onderweg had ik het gevoel dat ik er een week was geweest ipv een dag. De morgen begon met miezer wat later regen werd. Wat denk je? Ik kan nu alleen mijn poncho aandoen! Met poncho aan door het bos gesopt 1.5 a 2 uur. Mijn kaart begon al uit elkaar te vallen van nattigheid. Dit weer heb ik niet meer gehad sinds Holland! De etappe is 25 km en ik had wat tussendoor weggetjes gezien, alleen, wijs door ervaring was ik er niet zeker van of ze er ook helemaal zouden zijn. Echter ik kwam op de GR14b terecht die mij naar dezelfde paden verwees, dus ze bestonden! Zo liep ik mooi alle drukke wegen mis en sneed de nodige bochten af en was om 4 uur in G en A. Relaxt! De kampings worden steeds goedkoper per nacht €4,- Dat zijn nog eens mooie prijzen en ik heb de kampings voor mij alleen. Het grote voordeel is, altijd schoon sanitair. Omdat ik toch even tijd had naar een gaspatroon en een kaart gezocht, jammer waren er niet. Als het weer wat beter wordt dan hoor je mij niet klagen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten