dinsdag 25 mei 2010

23 mei Buzancy 35 km kamping le Samaritaine

Frites met worst, salade, bier en water (na 35 km kan ik alles eten)

Zo dat was weer doortippelen. In mijn oorspronkelijke planning zou ik Sedan nooit aangedaan hebben echter vanwege het kaart probleem moest ik wel mijn route naar Sedan verleggen.Toen ik de kaarten doorkeek zag ik al gauw dat de afstand Sedan-Buzancy 35 km betrof en volgens de kaarten geen kampings ertussen nu is dat geen garantie maar ik heb vandaag langs mijn route geen enkele kamping aangegeven gezien. Dus vanmorgen gaan lopen met de instelling we zien wel. Wel wat vroeger weggegaan 8 uur. De camping bij Sedan is trouwens de moeite van het vermelden waard, midden in de stad in alle rust op een eiland in de Maas heel apart! Heerlijk als je goede kaarten heb, ik heb mijn eigen route uitgestippeld. En hij was erg mooi, ik kan het niet in woorden uitdrukken. Helgele koolzaadvelden prachtig contrasterend met naast liggende frisse groene andere velden. De boerenhoeve ernaast sereen liggend in de al sinderende lucht (het is hier 25 a 30 graden). Het lijkt een beetje op Belgie alleen het landschap is wijdser harmonischer erg mooi om erdoor te lopen. En gelopen heb ik mijn lichaam zit al helemaal in het loopritme. 4,5 uur aan één stuk gelopen toen stond er zo'n 20 km op de teller! Ik merk dat ik nu op goede redelijk vlakke wegen 5 a 6 km kan halen. Toen wist ik, ik ga het halen. Gestopt voor Yoga, meditatie en lunch. Als ik mijn yoga oefeningen doe dan duurt een lunch gauw een uur. Het zal de combinatie wel zijn van alle 3 maar daarna stroomt mijn energie weer genoeg voor nog eens 3 uur non-stop wandelen. Uiteindelijk was ik rond half 7 op deze kamping met voor het eerst sinds Holland weer wc-papier in de wc's!!!! Heerlijk. En een friterie omdat ik te moe was om naar het dorp te lopen EN omdat ze een salade serveerden maar wat besteld. De eigenaar is een goedlachse Fransman die mijn blognaam wilde hebben dan kan hij hem aan de blog van de kamping koppelen. Dit doet mij er trouwens aan denken dat ik merk dat het moeilijk is een internet cafe te vinden (Bouillon had er geen merkte ik tot mijn verbazing). Dus als er mensen zijn die berichten achtergelaten hebben en geen reactie gehad hebben, dan is dit de reden. Ik ga mijn tent ik wordt opgegeten door de muggen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten