vrijdag 21 mei 2010

18 mei Marche en Famenne ca 18 km kamping Paolo

Stamppot met gehakt en prei, noodrantsoen.

De trouwe volgers zullen wel gemerkt hebben dat er enkele dagen geen berichte doorkwamen. De laatste 2 dagen door Belgie waren erg zwaar (te)
lang doorgelopen daardoor even geen puf. Heb nu ( de 21e)een rustdag in Bouillon en oh ja ik kom erachter dat ik de naam Bouillon steeds verkeerd schreef de i hoort voor de ll sorry.

Terug naar de 18e mei.

Qua loopdag een fiasco, ik dacht een mooie kortere route door het bos, op de kaart uitgedokterd te hebben alleen door nieuwbouwwerkzaamheden lagen de paden door elkaar. Na 2 uur dwalen kwam ik erachter dat ik het pad liep wat ik die morgen wilde nemen alleen in de verkeerde richting, even een leermomentje. Voor mij een goede reminder betreffende de noodzakelijkheid van goed gedetailleerde kaarten
Ik dacht een Chocolade mousse cake bij de boulangerie gekocht te hebben bleek het dus echte CM te zijn hmm dat ging er wel in na de yoga, aangekomen bij Melreux weer een slimme tussendoor weg gevonden op de kaart, kon ik nog voor 6'en aankomen in Marche en Famenne om te kijken of ze daar mijn missende kaarten hadden. Ik lekker een half uur op pad een koeienpad oplopend hoor ik dof zwaar gedreun in de verte kon het niet plaatsen. Toen een slagboom, en een bord militair oefenterrein Royal Albert! Stond niet aangegeven op tekening (het lijkt wel een financieele verklaring). Ik snapte nu wat het gedreun was geschut! Even dacht ik nog, zal ik....Maar gezien het geluid van het geschut en de kogelinslagen in het bord besloot ik respect te hebben voor de effectiviteit van het Belgisch militair materieel niet voor de kwaliteit van hun richtkunst.
Al met al was ik te laat in Marche en Famenne (het weggetje langs het spoor liep ook nog dood :-( ). Bij de kerk een mis bijgewoond, een stempel gehaald maar geen slaapplaats bij de pastoor kunnen regelen, want de kamping was er wel zei hij. Nu had ik ook mijn Indiase Tantra T-shirt aan en misschien kende hij het teken. Uiteindelijk de kamping gevonden jammer geen eetgelegenheid, dan maar een noodrantsoen. En omdat mijn linkerscheenbeen tekeningen van overbelasting begint te geven mezelf daar Reiki gegeven en dat verlichtte veel. Ben benieuwd hoe dat morgen zal gaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten