zaterdag 18 september 2010

17 september rustdag kamping San Marcos

Salade de la casa, mixed grill, thee

Weer heerlijk uitgeslapen, we slapen beiden wel onrustig om de één of andere reden. Iedereen raad mij aan om naar de pelgrimsmis in de kathedraal te gaan, met het zwaaiende wierrook vat. Het betekent weer anderhalf uur in de rij staan, ik kan op mijn Compostela sneller naar binnen maar Nanda niet. Die raak ik dan kwijt. Aan gevoeld en ik vind het zo'n poppekast, het is meer theater dan spiritualiteit voor mij. Ik ga liever met Nanda voor het ontbijt mediteren en yoga doen in het zonnetje. En dat hebben we ook gedaan, ipv ons naar de stad te haasten. De rest van de morgen liepen we beiden met een serene glimlach rond :-) Daarna naar het postkantoor hoera 2 brieven, bedankt Marianne en Saskia (ja Saskia je brief is op tijd aangekomen) Tot mijn grote verbazing zit er een brief bij van iemand die ik niet ken. Wel 4 kantjes! Van Saskia dus die ook aan pelgrimeren is geslagen en mijn blog is gaan lezen en er veel herkenning in vond. Ik was er stil van. Wat een mooi kado. Verder hebben we de planning voor onze tocht naar Fisterra rondgekregen. We beginnen zaterdag de 18e en zijn daar de 26e (we doen het rustig aan). We vliegen terug de 29e. Mooi op tijd voor mijn zusters trouwerij. Morgen weer lekker door het Spaanse landschap zwerven nu met z'n 2'n!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten