donderdag 16 september 2010

15 september 19 km San Marcos Kamping

Salade, met frite en een kilo gesorteerd vlees, flan

Het bekende wakker worden in een slaapzaal. Mensen zijn bezig, de lucht is bedompt en wachten op tot de wc met wastafel vrij is. Een half uur voor mijn wekker afging lekker bij Nanda in bed gekropen. Knus met z'n 2'n wakker worden. Nanda verteld later dat ze 's nachts naar de buitenwc is gegaan. Ook zij vindt de slaapzalen benauwd, zijn ze ook. 2 boccadillas laten maken als ontbijt, die later erg lekker bleken en gaan lopen graag zouden we op een kamping staan. Volgens mijn boekje is er één in Mont Gozo. Zo'n 5 km voor SdC ook heb ik een wasmachine nodig, ik ben aan mijn laatste schone goed bezig. Die kamping is wel even 23 km van Brea. Stevige tippel voor Nanda. We zien wel anders zal het een hotel moeten worden, gites zijn er niet zoveel. Morgen kom ik in SdC aan!! Vandaag loop ik het grootste deel van de laatste etappe. Morgen nog een kort stukje en dan ben ik er. Wat ik al zei, ik heb mijn droom gelopen en mag een nieuwe droom gaan bedenken . Voor de rest voelt het momenteel als elke andere loopdag, de afgelopen 4 en een halve maand. Morgen weer een stuk lopen. Ik ben benieuwd wat ik morgen mag ervaren. Ik hou jullie op de hoogte. We zijn eerst een uurtje gaan lopen en toen gaan ontbijten. De dag is koel er is bewolking, we lopen rustig door de bossen en dorpjes. Na verloop van tijd komen we Ronald (de psycholoog,priester) en Tom tegen. Ik stel Nanda voor en we praten wat, volgens het boekje van Ronald zou er een kamping eerder moeten zijn. Maar niet veel soeps zegt hij. Als we een dik half uur later een pauze houden komt Tom ook langs een gesprek volgt. Wat een gedreven man, ik herken er mezelf in. Tegen het midden van de middag lopen we tegen de camping van Ronald aan, 3 km eerder mooi, hier gaan we staan. Jammer genoeg hebben ze geen wasmachine, voor het eerst sinds maanden doe ik een handwas. Deze kamping bevalt Nanda en mij wel rustig ruim sanitair redelijk Nanda heeft de 2p trekkerstent al opgezet terwijl ik mijn kleren was, kan ze eindelijk haar nieuwe slaapzak en matje uitproberen. De maaltijd is gezellig en Bourgondisch één portie is voldoende voor 2 personen. We eten samen met een Hollands stel wat vanaf Holland gefietst is. Zij is kunstenaar en hij is gepensioneerd HRM manager. Om 12 uur liggen we in bed, met een fles wijn achter onze kiezen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten