woensdag 9 juni 2010

8 juni Avalon 30 Km kamping

Pain de raisin, croissant kaas en worst

Kaarten gevonden!!! Bij het verlaten van Noyers. Het lijkt wel Holland in mei de hele dag regen. Als ik mijn poncho aantrek stopt het met regenen binnen 5 minuten en loop ik voor nop in mijn poncho te zweten. Als ik hem uitdoe regent het binnen 10 minuten om gek van te worden. Ik ondervind veel vertraging door de regen, schuilen of poncho aan nog even wachten kijken of het doorzet, het gaat niet zozeer of ik nat word, als wel of mijn rugzak droog blijft. Loop hierdoor tegen 6'en pas Avallon in. VVV was nog open vroeg naar een kamping met restaurant, het VVV-meisje ze zei deze niet te ver was. Ik was te moe om scherp te zijn het blijkt nog eens ca 4 a 5 km lopen, die leuke jonge VVV-meisjes zijn te jong om de vraag te begrijpen. Ik denk in loop kilometers met 30 km marcheren achter de rug zij niet natuurlijk! De lange lange Heuvel op ge-sat-namt je hebt gelijk Annet het geeft energie! Kamping was nat en ontzettend basic en als verassing was het resaurant van de kamping dicht, klote. Voor de 3e keer die dag Pain de raisin gegeten, morgenochten en middag weer ze komen nu wel mijn neus uit. Elke keer als wakker word hoor ik de regen tikken, wat lig ik toch lekker in mijn slaapzak! Wat 's nachts valt, valt morgen in ieder geval niet meer :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten