vrijdag 25 juni 2010

25 juni 15 a 20 km Vollore-Ville kamping.

Pizza Bolognese, zonder creme fraiche en met mosselen (op aanvraag)

Ik herinner mij ineens uit het verslag van mijn voorgangers dat zij in deze streek besloten de GR3 te verlaten. Ze maakt te veel omwegen voor ze bij Le Puy en Velay uitkomt. Ik kan er nog een reden bij geven, moeilijk te belopen. Vanmorgen 3 uur bezig geweest over 8 a 10 km. Veel stijgwerk over paden die vol met takken en stenen liggen als wandelpad leuk maar als pelgrim wandel je niet. Je hebt in je achterhoofd dat je 2,5 a 3 duizend kilometer aan het lopen bent. Dus elke dag moet je toch wel een minimum aantal kilometers maken. Op de GR3 gaat dat zo mooi niet lukken. Dus 's middags overgegaan op normale wegen. Je merkt het gelijk verschil vanmiddag 7 km binnen 1,5 uur gelopen! Vannacht 2 dromen gehad met een enorme sexuele lading (ik ga niet in detail) het hele kundalini verhaal werkt nog altijd door als ik zo naar die dromen kijk. Onder het lopen voelde ik op een gegeven moment de trance opkomen. Gestopt en afgewacht, de kundalini energie stroomde langs mijn ruggegraat omhoog. Ik kon hem mooi de grote en kleine kringloop door mijn lichaam laten maken (kundalini kenners weten wat ik bedoel). Ik realiseerde mij dat dit ook transformatie is alleen op energetisch nivo. Hier valt niks te beredeneren of te begrijpen, het gebeurt! Verder lopen nadenken over sex als man en als mens. Ik zeg altijd maar je bent eerst mens en dan man of vrouw. Dat ik als man een tijd geen sex heb gehad maakt mijn lichaam mij wel duidelijk, maar hoe zit dat voor Donald als mens? Nog nooit er zo tegenaangekeken. Ik heb hier ook geen antwoord op momenteel, mijn dromen geven wel aan dat momenteel, een deel van de energetische groei, gestopt wordt omdat mijn ego het eng vindt! Affijn we laten het maar gewoon gebeuren net als deze reis. Doordat ik vanmiddag ineens weer opschoot was ik al rond 3 uur bij een kamping. De volgende ligt 9 km verder hoorde ik op Mairie. Net te ver voor het goede, ik dacht dat het 6,5 km zou zijn. Ook wisten ze mij te vertellen dat er een boulangerie en een restaurant in het dorp aanwezig waren. Fijn dat ik het ter plekke checkte, restaurant is vanavond dicht ;-( Gelukkig heeft de camping een ''Bar Pizza'' de Pizza heb ik net achter de knopen zitten. Het weer is heerlijk, mijn tent is heerlijk droog, mijn slaapzak en lakenzak zijn eens goed gelucht het is goed toeven op het terras. Morgen weer lopen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten