zondag 6 juni 2010

6 juni Lézinne rustdag zelfde kamping

Casoulette (vers uit blik) tomaat en sinaasappel na.

Vanmorgen mij wel 10 keer knorrend van genoegen omgedraaid, mijn was hangt al te drogen, ontbijt heb ik gisteren al gekocht en ik hoef vandaag niet te lopen. Totaal 11 uur in mijn slaapzak gelegen, 10 uur erin 9 uur s'morgens eruit. Begonnen met yoga, enthousiast alle oefeningen 3 minuten, dat was te lang :-( Volgende keer beter verdelen. Ontbijt. Deze kamping en stadje hebben alles voor een Pelgrimsrustdag, een wasmachine (eindelijk mijn rode fleecevest ook schoon na een maand), epicerie en restaurant in het stadje. Het weer is goed, afgekoeld naar 20 a 25 graden. Wolkjes, af en toe wat spetters (heeft ergens dichtbij ge-onweert zoals ik gisteren al verwachte) je kan gewoon lekker buiten zitten. Rustdag :-) schoenen ingevet, rugzak schoongemaakt en opnieuw gepakt met schone kleren, knoop aan mijn broek gezet, verslagen bijgewerkt, eten gekocht bij de epicerie want het restaurant is vanavond dicht en in het gras gelegen. Je zou er bijna van in slaap vallen :-) Kijk dat is mooi er komt een Hollands stel de kamping opgereden, even contacten en dan vragen of ik een pan lenen kan, hoef ik de casoulette niet in het blik op te warmen. Deo volente ben ik woensdag in Vezelay. Het zou wel eens kunnen gaan regenen vanavond, dat is mooi wat nu valt, valt morgen niet. Morgen naar Noyers, de VVV heeft gisteren gebeld er is een kamping, de sleutel is op te halen bij de Vidal voor 8 uur 's avonds. Het zal mij benieuwen. En de pan, die heb ik mogen gebruiken, aardig stel het zijn Zeeuwen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten