donderdag 17 juni 2010

16 juni Issy-L'Eveque 22 km kamping

Raviolie, salade Nicoise (alles vers uit blik) en een biertje

Droom; ik zit in een soort auto die uit zichzelf beweegt en onbestuurd rond rijdt. Langzaam dringt het tot mij door dat ik eigenlijk sturen moet. Het stuurwiel is een soort stang met een knop. Met veel gestuntel lukt het mij om de auto te sturen. Maar ik heb het nog niet helemaal onder de knie. Einde droom. Nou dat is een mooie droom die aangeeft wat de status is van de controle over mijn vaardigheden die ik gisteren beschreef (intuitie en vrouwelijke energie en hoe dat te gebruiken in mijn leven) Ik schijn mij er bewust van te worden en de auto (mijn vrouwelijke energie) en ik werken al wat meer samen mooi! Ik ben de Morvan uit en de steile klimmen zijn ook weg. Eindelijk kan ik weer redelijk adv de kaart mijn looptijden schatten. Halverwege de route lag een grote stad Luzy. Ik besloot deze aan te doen omdat ik hoopte wat spullen te kunnen kopen, een extra gastank, mogelijk een internetcafe enz. Ruim voor twaalf aangekomen. De gastank was na een halfuur gevonden. De VVV daarna, kreeg er meer info over de stad waar ik mijn rustdag wil houden. Kamping heeft een wasmachine en droger, er is een epicerie en restaurant perfect! En zowaar de VVV-juffrouw liet mij gebruik maken van haar pc (bij grote uitzondering zei ze, moet wel een streepje voor hebben gehad) kon ik eindelijk wat geldzaken regelen. Voelt goed ik kan nu tot en met september geld pinnen. De dag en ik zijn helemaal in harmonie met elkaar. Daarna door naar Issy-L'Eveque. Het landschap is weer mooi glooiend weiden bossages, paarden koeien boederijen en aardige mensen. Tegen 5'n aangekomen. Wat bleek restaurant op woensdag gesloten! Hopelijk is er nog iets op de kamping te eten dus door naar de kamping jammer restauratie dicht. Dus aan het werk; tent opzetten, gelukkig net even droog want het regende al 2 uur. Vuile kleren uit, mezelf wassen, wasmachine aan tent opzetten en terug naar het dorpje om eten te kopen. Het stopte ondertussen niet meer met regenen ik ben zo blij dat ik gisteren mijn tent goed droog gekregen heb. Gegeten in de verblijfsruimte en daar mijn spullen zoveel mogelijk laten staan minder vochtig dan mijn tentje.

1 opmerking:

  1. Ha Donald, zag op de buienradar in combinatie met Google maps, dat het regent waar je nu bent. Hopelijk komt er niet zoveel water uit de hemel als gisteren in het gebied Var. Met beetje mazzel loop je daar net niet. En geluk heb je ook, want wegspoelen door kolkend bergwater is geen pretje. Je weet het he.. nooit je tent in een dal neerzetten. Succes op de route. Moest ook erg lachen om het hoge Asterix en Obelix gehalte van het woud dat je gisteren beschreef. Ik verbaasde me 2 jaar geleden toen ik in dat gebied op vakantie was, over de wilde everzwijnen die daar nog rondlopen...:) Succes op de route. Man, wat ben ik blij dat ik dat stuk niet loop :)

    BeantwoordenVerwijderen