maandag 28 juni 2010

28 juni Ambert zelfde kamping (heb de naam van Ambert gisteren verkeerd gespeld merkte ik)

Le Margret de canard en kaas na


Vanmorgen om half acht al wakker, de kamping ligt langs een vrij drukke weg. Ben het lawaai niet meer gewend. Het wordt al routine opstaan op een rustdag met yoga en toch ging de yoga op de één of andere reden anders, makkelijker. Het blijft mij altijd weer verbazen hoe die yoga oefeningen mijn energie rechtzetten. Als ik me onrustig voel zoals vanmorgen en ik zet mij ertoe om ze te doen dan maakt het echt een wereld van verschil. Ontbeten en lekker een boekje gelezen deze kamping heeft zowaar een paar Engelse boeken. Deze leest lekker weg, het boek hiervoor, ook van een kamping, was Amerikaans en na 2 hoofdstukken vermoeiend voorspelbaar. De vloek van Dracula in een nieuw jasje en elk hoofdstuk eindigde met een cliff -hanger ik kwam er niet doorheen. Toen ik in de spiegel keek besloot ik om naar de kapper te gaan. Ook weer eens lekker om door een vrouw gekapt te worden. De zaak had 2 knappe kapsters, toen ik in de stoel zat riepen ze de kapper erbij! Affijn in Holland zijn mannelijke kappers bijna uitgestorven hier bestaan ze nog! Over enkele dagen in Puy en Velay ik ben dan bijna op de helft! Gek in Holland stond de teller op rond de 2800 km nu zijn daar al een kleine 1300 km van af. Wil in Le Puy ook nieuwe hakken onder mijn schoenen laten zetten ze beginnen nu echt te slijten! De zomer is hier echt losgebroken vandaag was het snoeiheet, we krijgen onweer, je hoort het al rommelen. Mogelijk is het morgen minder heet, we zullen wel zien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten