woensdag 2 juni 2010

2 juni Mesnil St Père 25 km kamping

Salade Paysanne maxi (ik wilde eens veel groente)

Vandaag kwa tracé iets speciaals, ik heb zo'n 10 a 15 door een bosgelopen op een kaarsrechte weg. Was een vreemde gewaarwording de bomen het zonlicht erdoorheen, kwikstaartjes die voor mij op het pad zaten en steeds een stukje verder vlogen, de libelles die langsvlogen. Één kwikstaartje bleef staan ik stopte en we hebben elkaar minuten lang stil aangekeken. Toen werd het weer een vogeltje en ging eten zoeken :-) Het stikt hier van de stuwmeren dus weer een km of 5 langs een meer gelopen. Zal wel aan het weer gelegen hebben het was mooier dan het vorige meer waar ik langs liep. Ik kon weer een stuk afsnijden door een vaag weggetje door het bos te nemen. Mijn intuitie was er niet helemaal gerust op maar toch gedaan. De paden die ik verwachtte tegen te zullen komen kwamen niet maar mijn kompas gaf aan dat de richting goed was. Toen de zon door kwam werd het een feeënpad. Lichte en donkere stukken mooie doorkijkjes het pad smal en zompig. Het kwam uit bij.... de kamping. Nu weet ik waarom ik gisteren niks hoefde te betalen, di een **** kamping. €17,50! Ik vroeg nog of ze een speciaal pelgrimstafief hadden. Nee dus ik moest het stop-and-go tarief betalen. Het ''normale'' tarief is €25,- Het kaart probleem steekt zijn kop weer op. Geen 1:25000 kaart te krijgen. Ik heb alleen nog mijn 1:100000 kaart over. Ik ga vooruit een week geleden zou ik in een stuip zijn geschoten, nu ben ik licht geirriteerd. Ik ga alles wat ik aan kaarten bij elkaar gekregen heb, oa bij de VVV, maar eens naast elkaar leggen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten