zaterdag 12 juni 2010

12 juni Dun les Places rustdag zelfde kamping

Potage de Legume Maison, jambon a creme, tarte aux poivre

Zo vandaag een rustdag, mooi even de tijd om alle brieven nog eens genietend door te lezen en een korte reactie te geven. Het was heerlijk in Vezelay ik kwam er verzopen, na 2dagen voortdurende regen, moe en nat aan. Op het postkantoor was één bak voor post restante brieven vol met brieven voor mij. De zon scheen even voor mij daar in het postkantoortje van Vezelay toen ik dat zag!!! Bedankt iedereen voor zijn of haar brief!! Behalve jou brief met thee zat er niet bij Gina??? Te laat weggestuurd?
Leuk dat veel mensen in zijn of haar brief op de een of andere manier wel mijn blog noemt, op een positieve manier. Het is een soort van éénrichtingsmanier van communiceren omdat ik niet online kan, motiverend om te horen dat hij gelezen wordt. Enneuh naar Le Puy en Velay kunnen ook weer brieven gestuurd worden!!! Ga zo door allemaal doe ik het ook :-)
Angelique bedankt voor de mooie kaart en de mooie woorden. Leuk dat je bent gaan lezen over het Pelgrimspad. Wie weet in de toekomst??? (grapje :-) )
Mandy bedankt voor de tulpen, je hebt de gave om kort de essentie te verwoorden van wat ik doe ''je komt thuis als een rijk man Donald'' dank je wel. En wie is Loes??? (moet ik haar kennen?)
Piet, de grootste verassing was jouw brief, super dat je hem geschreven hebt na die ene keer dat we elkaar ontmoet hebben. De ontmoeting met jou en Pauline staat nog zeker in mijn geheugen als een fijne avond.
En natuurlijk mijn moeder, ma maak je geen zorgen alles gaat goed met mij. Als er iemand is die mij geleerd heeft goed op mezelf te passen ben jij het wel.
Nanda niet alleen bedankt voor de mooie kaart en de lieve woorden maar ook voor alle andere dingen voorraden, scheerzeep, wandelkaarten, verse noodrantsoenen bedankt schat :-) dikke kus en knuffel
Marianne bedankt voor de thee en de kabouter, ik vindt hem zo leuk ik ga hem op mijn hoed naaien :-) Goed idee om via dit verhaal in de toekomst mensen naar mij te laten lopen :-)
Voor de rest een goede rustdag gehad, geen regen, mijn was is droog even lekker bijtgetankt. Morgen weer op pad.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten