maandag 9 augustus 2010

6 augustus 23 km 4 km na Sauvelade kamping chauvage

Ravioli met mexicaanse tonijn bonensalade.

Het slapen in de bakkersgite was best wel apart, zeker wat het ontbijt betreft, deze werd geserveerd door Cecyle (nee niet degene die ik ontmoet heb) er kwam ook een blinde man bij zitten. En we zaten midden in de bakkerij, allerlij heerlijke baksels kwamen voorbij. De tafel was ook rijk voorzien van heerlijk brood. De blinde man deed iets met nummerologie en zei dat de naam van Cecyle omgerekend 333 betekende. Ik was één en al aandacht want ik ben een esoterisch boek aan het lezen waarin uitgelegd word, dat wanneer je tegen cijfer combinaties aanloopt van 3 keer hetzelfde cijfer, dat wat betekent. 333 betekent dat je een beslissing moet nemen en met een proces bezig bent. Als je daarna 999 tegen komt dan heb je het proces volbracht en 666 (ja het nummer van het beest) dan dus niet, maar er kunnen dan ook soort fysieke/energetiische aanpassingen plaatsvinden. Ik ben dus nu voortdurend op drie gelijke nummer combinaties aan het letten in nummerborden, telefoonnummers, tijdsaanduidingen enz. Ik ga vanavond maar eens wild kamperen, de nu volgende eappe is weer tegen de 30 km. Daarna echter 18. Ga proberen zo'n 5 km eerder te stoppen morgen dan maar de rest. Het ontbijt was zo gezellig dat ik laat weg was tegen 10'n. Het weer betert, meer blauwe lucht en geen regen tegelijk wel warmer. De Camino laat zich weer van haar mooiste kant zien. Ik begin de nieuwe gezichten al te kennen, de 2 Belgische zuster, ook heel wat oudere echtparen. Ik nader de Pyreneeen meer en meer. Waren ze enkele dagen nog wat vage bergen aan de horizon nu vullen ze al de horizon op majestueuse wijze. Een indrukwekkend gezicht. Bij Sauvelade mijn laatste stop het is laat in de middag en nog snoeiheet, de wind is weggevallen. Tot mijn grote vreugde is er een kleine epicerie kan ik wat eten inslaan. Mijn doel is een riviertje wat de route kruist, het bekende recept. Met 2 liter water en extra blikvoer is mijn rugzak erg zwaar tegen de 18 a 19 kg. Samen met de hoge temperatuur wordt het toch nog een stevige sjouw de weg daalt en reist veel. Maar het is de moeite waard, waar het riviertje de route kruist is een mooi stuk grasland met redelijk kort gras (geeft weinig ongedierte) en het beekje is bereikbaar. Na een verfrissende was is het kokkerellen geblazen, de blikjes opwarmen :-) De plaats is rustig en sereen ze voelt goed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten