woensdag 4 augustus 2010

4 augusts D'Arzacq-Arraziguet preventieve uitziekdag zelfde kamping

Salade met sla en tomaat, Lentille en Assiet Parmentier (beiden vers uit blik), nectarine (diner in de keuken van de gite)

bericht uit de ziekenboeg, vannacht een beetje koorts gehad (ik had het best wel warm), mijn keel is duidelijk beter aan het worden, de spray helpt in ieder geval. Zover ik kan nagaan gedurende de dag geen koorts van betekenis gehad. De dag gevuld met karweitjes, wat kleren wassen zodat ik voor 4 dagen voorraad heb. Eindelijk de scheur in één van mijn afritsbroeken genaaid. Geluierd en gelezen. Het is wel vreemd om op een kamping te staan met wandelaars en fietsers je hoort ze weg gaan terwijl je in je tentje ligt. Daarna is het opstaan een beetje eenzaam, helemaal alleen op het veld. Doet me denken aan mijn eerste 2 maanden, toen was het ook zo eenzaam. Maar ik was er toen beter tegen gewapend. Die ''bewapening'' ben ik dus kwijt geraakt kan nooit slecht zijn :-) ik ben, gevoeliger opener geworden. Affijn, heb van een 2 bevriende Reincarnatie Therapeuten (Mandy en Marianne) leuke reactie gehad op mijn laatste vorige leven en de reden van mijn keelproblematiek. Bedankt! beiden heb er veel aan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten