zaterdag 3 juli 2010

3 juli Le Puy en Velay angina uitziekdag

Le Salade de legume a la Niçoise en Ravioli de quatre fromages

Goh wat een warme nacht dacht ik, terwijl ik wakker werd met een compleet doorgezwete lakenzak, later op de dag realiseerde ik mij dat het koorts was! Kon wel gelijk mijn lakenzak uitwassen en die was de vorige dag net gewassen :-( Ik hoop dat ik vannacht de angina uitgezweet heb. De medicijnen werken wel ik ben de rest van de dag koortsvrij gebleven en de keelpijn is ook zo goed als weg. Ik kan eindelijk weer normaal eten en drinken! Wat een heerlijkheid. Morgen ga ik weer op pad. Mijn energie was zo terug dat ik alllerlei karweitjes gedaan heb, handwas, rugzak eens binnenste buitengekeerd om alle dode mieren en orenkruiper lijken eens kwijt te raken, mijn schoenen ingevet, mijn boek uitgelezen, stalen Sint Jacobus schelpje op mijn hoed bevestigd noem maar op. Daar tussendoor een praatje gemaakt met 2 Hollandse stellen die samen op vakantie zijn, gepraat over pelgrimeren en trekzak spelen. Één van de vrouwen speelt trekzak. 'S avonds klonk de ''klok van Arnemuide'' over de kamping, toen wist ik met Hollanders van doen te hebben :-) Toen ze naar mijn redenen van pelgrimeren vroegen kwamen we uiteindelijk over reincarnatie therapie te praten ook weer eens leuk. Verder gewoon lekker in het gras gelegen en naar de blauwe lucht gekeken of naar de nieuwe binnenkomers gekeken die met de fiets of lopend aan het trekken waren. Dus lekker druk bezig, met bezig te zijn of niks te doen. De koorts zette mij wel aan het denken, kan mij herinneren dat ik afgelopen dagen wel melding maakte van het zeer warme weer. Ik had dan ook regelmatig zweet aanvallen. Nu realiseer ik mij dat het gewoon koorts was en dat dat de reden was waarom ik mij zo moe voelde. Als ik 's avonds op een kamping aankwam. Hoe krijg ik het voor elkaar om met koorts toch nog dagmarsen van 20 a 25 km te maken met volle bepakking! Tja als het zo warm is dan heb ik het dus gewoon niet door. Deze extra rustdag was hard nodig, blij dat ik naar mezelf geluisterd heb! Morgen zie ik Henk, Monique en de kids weer leuk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten