vrijdag 30 juli 2010

29 juli Condom Rustdag zelfde kamping

Salade de moules, tagliatelli a la boulognese, ille flottant

Een zware droomnacht gehad heb van alles bij elkaar gedroomd weet de dromen niet meer. Vanmorgen vrij vroeg eruit, ik wil de kathedraal bezoeken als deze nog rustig is zonder toeristen massa's. Alberti komt zijn tent uitgestrompeld, duidelijk zijn benen gisteren overbelast, toch wil hij doorlopen. Ik maak thee voor hem terwijl hij inpakt, net als mij gaat hij ''laat'' weg. Ik zal hem nog wel tegenkomen ergens op de chemin. Ik wandel naar de stad, voel me een beetje verloren en alleen, de kathedraal is leeg en er speelt klassieke muziek prachtig. Wel een uur gezeten en rondgelopen het is echt een mooie gotische kerk. Veel sporen van de beeldenstrom, beschadigde beelden die in de muur verwerkt zijn. Het is ook een pelgrimskerk met zijn rondgang achter het koor langs. Daarna lekker aangelummeld, terrasje gepakt, overbodige wandelboeken op de post gedaan enz. Ook lunch gekocht bestaande uit Pathé, avocado, meloen, stokbrood en perzik smullen bij de tent. Alleen ik at als een varken, die avocado gleed steeds van mijn lepel op mijn kleren. Vond in de kerk ook een andere (kortere) route naar mijn volgende stop. Een beschrijving hij is niet aangegeven. Komt goed uit want volgens het boekje is de afstand 32 km, nu komt ze onder de 30 uit. Gaan we maar eens lopen morgen. Ook is in mijn volgende stop een Accueil de Pelerin zoals in Lectoure, die is toch goed bevallen. Misschien dat ik het weer doe. Nou nog een laatste iets meegemaakt. Al dagen denk ik steeds iets uit mijn ooghoek te zien bewegen. Zittend vanavond op een bank bij het water weer nu met vorm. Ik denk kom maar, met mijn ogen dicht zie ik een donkere zwarte gedaante. Geen heldere kleuren is niet goed, even contact gemaakt direct doorgestuurd. Later na het eten nog even de Kathedraal in. Mooie orgelmuziek. Weer rechts een gedaante, nu zijn de kleuren helder en licht. Het wil contact, dat kan. Er wordt aan mijn energieveld gewerkt, normaal op specifieke chakra's nu alleen aan de buitenkant van mijn energieveld. 3 zwarte banden die mijn energieveld omknellen worden verwijderd. Het contact wordt liefdevol verbroken. Eén keer meer heb ik meegemaakt dat er zwarte banden op deze manier uit mijn energieveld verwijderd zijn. Tijdens een ritueel door een sjamanca, zij zei dat ze zo een oude vervloeking weghaalde. Ben benieuwd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten