maandag 26 juli 2010

25 juli Moissac rustdag zelfde kamping

Linzen met vlees uit blik, meloen, perzikken en een Leffe

Hoewel ik maar 3 dagen gelopen heb toch maar een rustdag ingepland. Ik was gisteren toch wel moe en volgens het boekje worden de afstanden tussen de kampings erg groot. Ik wil al mijn klerem gewassen hebben. Cecyle neemt mij mee naar de speciale pelgrimsmis het is geloof ik de geboorte dag van de heilige Johannes. Ik krijg zowaar een lift geregeld, door een gedreven pratende Fransman, kon er geen touw aan vast knopen. Later vertelde Cecyle mij dat hij zichzelf filosoof vond. Haar aan het uitleggen was hoe je een vrouw moest versieren (?) dat god niet bestaat en dat het helemaal ok was dat ik als NIET christelijk persoon juist pelgrimeerde. Affijn prettig gestoord zullen we maar zeggen :-) De mis was aan de ene kant prachtig, natuurlijk vooral weer het zingen. Aan de andere kant vond ik het een Katholieke poppenkast. Kleine kinderen in het wit met kaarsjes enz. Geeft allemaal genixte gevoelens. Na de mis ging Cecyle door en ik kwam weer bekenden tegen. Dus kwam uiteindelijk veeeeels te laat op de kamping. Gelukkig had ik al gewassen. Zoals jullie gemerkt hebben zelfs geen tijd gehad voor mijn blog.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten