maandag 19 juli 2010

19 juli 17 km Gramat Kamping

Salade Jardiniere, Porc roti met sauce en geitenkaas

Onder het ontbijt kijk ik eens door mijn routeboekje, krijg nou wat ik heb mij verrekend! Ik ben wat te vroeg gestopt en heb nog 29 km te gaan toch wel een stevige afstand met de zomerse temperaturen. Gauw proberen weg te komen, lukt nooit zo goed. Maar affijn half 9 ben ik op pad. Ik heb even moeite het pad terug te vinden ben er vanaf gegaan vanwege het riviertje. Een klein paadje, de doorsteek die ik nodig had eindigd midden in het veld. Na wat geploeter door de velden en met rugzak en al onder prikkeldraad doorgekropen te zijn kom ik bij een huis uit met een weggetje wat zo weer naar het pad leidt. Mooi zo! volgens mij is het zo mogelijk nog warmer dan gisteren, maar dapper loop ik door. De kleine plaatsjes waar ik doorloop schijnen een soort Hollandse vakantie kolonies te zijn. Ik zie veel Hollandse auto's en hoor ook regelmatig Hollands. Ik loop over mooie oud aarden wegen. Je kan gewoon voelen dat hier al honderden jaren mensen lopen. Het lopen gaat niet echt lekker weet niet wat het is. Maar om een uur of 3 moet ik nog 12 km gaan en houd ik het voor gezien. Ik ga lekker op de kamping staan. Morgen de resterende km's dit is toch een tijdrek omweg dus die dag extra kan er wel bij. Omdat ik wat tijd over heb bij de VVV navraag gedaan over OV mogelijkheden van Rocamadour naar Cahors. Met de auto een uur met OV een halve dag! Busje zus treintje zo, van Rocamadour naar Cahors lopen is volgens mij 3 dagen net iets te lang vind ik. We zien wel als we er zijn hoe ik terugkom.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten