maandag 29 november 2010

29 november, update over de postbode van Sittard

Omdat mijn blogspot niet meer te bereiken is via mijn telefoon het volgende leuke bericht:

Vanavond heb ik contact gekregen met de Postbode van Sittard. Hij heeft mij vanmiddag gebeld, maar ik was niet in de gelegenheid tot opnemen. Ik zat op mijn eerste werkdag na 7 maanden vrij te zijn geweest. Na het eten het mij onbekende nummer gebeld en dat was hem. Hij vertelde dat mensen hem op straat aanspraken nav mijn krantenartikelen. Ik dorst het bijna niet te vragen, maar zijn stem klonk beter. En ja hoor! Het gaat beter met hem, er zijn geen nieuwe tumoren meer in zijn keel geconstateerd! Ik was er stil van zo blij was ik voor hem. Ik heb nog zo gebeden, bij het ijzeren kruis, voor hem. Ontroerend nieuws voor mij! Uiteindelijk bleek dat mijn eerste brief door de TNT stakingen verloren is gegaan, gisteren een 2e brief verstuurd. Die wel is aangekomen. Zondag 5 december gaan Nanda en ik naar hem toe met de kaars! Dan zal ik mijn laatste blogverslagje maken en kan ik mijn pelgrimstocht afsluiten :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten