maandag 15 november 2010

15 november update over de postbode van Sittard

Het is een lange tijd stil geweest over mijn zoektocht naar mijn Postbode van Sittard, maar hier het beste nieuws. Ik heb hem gevonden!, vandaag kwam het verlossende mailtje binnen van de secretaresse van het Toon Hermanshuis in Sittard. Na vele mailtje en telefoontjes naar verschillend postbezorgings organisaties zat ik op een dood spoor. De postbode van Sittard bleef onvindbaar. Lidwien gaf mij de gouden tip, plaats een stukje in een plaatselijke krant. Zo gezegd zo gedaan. De Trompetter gecontacteerd en een stukje gemaild. Di afgelopen zaterdag geplaatst en met succes. Een dikke 10 reacties met hele mooie steun betuigingen tot halve tips en de gouden tip. Ik heb mijn postbode gevonden en kan beginnen mijn pelgrimstocht af te sluiten.ik zal het melden wanneer de ontmoeting plaatsvind.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten